خبر

برگزاری جشنواره آیه‌های مهربانی در پایتخت با چهار محور

تهران بزرگ - ایرنا - پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی در چهار محور قرائت، حفظ اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

 سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران روز دوشنبه در این خصوص گفت: ثبت نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی ویژه عموم مردم، کارکنان شهرداری و خانواده آنان در راستای اشاعه ارزش‌ها و بصائر قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر در این رویداد بزرگ معنوی شرکت کردند.

میثم حسینقلی زاده از قرائت، حفظ، اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی به عنوان محورهای این جشنواره یاد کرد و افزود: با توجه به عناوین اعلام شده، شرکت کنندگان در ۲ رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال و در ۲ بخش کتبی و شفاهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: برای نخستین بار و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با قرآن، حفظ سوره‌های کوتاه ویژه خردسالان به عنوان یکی دیگر از محورهای جشنواره مورد توجه قرار گرفت.

حسینقلی زاده در ادامه حضور بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران را در چهارمین دوره از این جشنواره یادآور شد و گفت: ثبت نام امسال بیش از ۱۰ هزار نفر بوده که این استقبال بسیار چشمگیر بیانگر رغبت و علاقه کارکنان شهرداری تهران به شرکت در برنامه‌های قرآنی است.

وی اظهار کرد: به تعداد هریک از حافظان سوره واقعه در خانواده، جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مسابقات ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: در اختتامیه این جشنواره که با حضور شهردار تهران خواهد بود از نفرات برگزیده بطور ویژه تجلیل می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا